„Maserati MC20“ – naujausias ir vienas įspūdingiausių gamintojo modelių. Jis žymi visiškai naują ir drąsią „Maserati“ erą. Lietuvoje jis bus pristatomas spalio 21-22 dienomis, todėl čia keletas dalykų, kuriuos būtina žinoti prieš premjerą.
Tiek savo vardu, tiek dvasia „Maserati MC20“ yra tarsi legendinio MC12 modelio tęsinys. Pastarasis turėjo ir lenktyninę versiją, kuri iki šiol laikoma vienu sėkmingiausiu gamintojo modeliu: 94 lenktynės ir 40 pergalių GT1 klasėje.
Naujasis MC20 ypatingas tuo, kad buvo sukurtas Modenoje ir yra gaminamas istorinėje „Viale Ciro Menotti“ gamykloje. Kiekvienas jo komponentas yra absoliučiai naujas, o jo variklis yra pirmasis „Maserati“ sukurtas variklis po 20 metų pertraukos. „Nettuno“ vardu pakrikštyta V6 jėgainė generuoja 630 AG ir 730 Nm sukimo momentą. Šie skaičiai padeda 100 km/val. greitį pasiekti per 2,9 sekundės, o maksimalus MC20 greitis – 325 km/val.
Negana to, „Nettuno“ variklis savo inžineriniais sprendimais atspindi F1 automobiliuose naudojamas technologijas. „Maserati MC20“ bus pirmasis serijinis automobilis, kuriame pritaikyta dvigubos degimo kameros sistema. Virš kiekvieno „Nettuno“ variklio cilindro yra su juo susijungianti mažesnė degimo kamera su atskira uždegimo žvake. Čia pirmiausiai ir užsidega oro ir degalų mišinys, kuris akimirksniu uždega viso cilindro degalų mišinį. Kad variklis demonstruotų galią ir mažuose sūkiuose, kiekvienas cilindras turi dar po vieną žvakę ir po tiesioginį degalų purkštuką. Šis sprendimas leidžia itin efektyviai naudoti degalus ir pasiekti įspūdingus galios skaičius. „Maserati“ inovacijų laboratorijoje sukurtas variklis čia buvo bandomas ir ties 1000 AG riba.
„Maserati MC20“ dizainas buvo kuriamas pagal tas pačias itališko stiliaus tradicijas, kaip ir visi „Maserati“ modeliai. Tačiau šįkart šiai užduočiai buvo pasitelktos naujausios technologijos.
Pirmiausiai inžinieriai sukūrė virtualią MC20 versiją, kurią galėjo testuoti dar prieš prototipo gamybą. Vėliau modelio kėbulas buvo bandomas kito sportinių itališkų automobilių gamintojo „Dallara“ vėjo tunelyje. Čia „Maserati MC20” praleido daugiau nei 2000 valandų, o paskutiniai aerodinaminiai pakeitimai buvo atliekami po kompiuterinių simuliacijų.
Tokie sprendimai leido pasiekti keletą svarbių tikslų. „Maserati MC20“ sveria tik 1500 kg ir turėdamas 630 AG galią, savo klasėje yra lyderis pagal svorio ir galios santykį. Taip pat „Maserati“ pavyko sukurti tokį kėbulą, kuris sukuria pakankamą prispaudžiamą galią be didelio galinio aptako. Todėl MC20 dizainas yra itin švarus ir pasižymi glotniomis linijomis, kurios važiuojant greitai maksimaliai spaudžia automobilį prie kelio.
Vairuotoją „Maserati MC20“ pasitinka į viršų atveriamomis durimis. Vairuotojas čia – centrinė figūra. Kiekvienas komponentas ir klavišas sukurtas taip, kad vairuotojui jais naudotis būtų paprasta ir nereikėtų atitraukti dėmesio nuo vairavimo. Pavyzdžiui, automobilį užvesti ir įjungti starto kontrolę galima atskirais klavišais ant vairo.
Salone sportinį stilių kuria ypatingas anglies pluošto, „Alcantara“ apdailų ir mėlynų siūlių derinys. Tuo tarpu didelis centrinis ekranas leis naudotis naujausiais „Maserati Connect“ programos privalumais, lengvai naudotis informacine sistema ir automobilį sujungti su išmaniuoju telefonu.
„Maserati MC20“ sukurtas taip, kad jį galima užsisakyti su kupe arba kabrioleto kėbulu. Svarbu pabrėžti, kad jau nuo pat jo gamybos pradžios buvo žinoma, jog netolimoje ateityje MC20 turės ir elektrinį variklį. „Maserati“ žada, kad elektrinis modelis pasižymės jau pažįstama aistra vairavimui ir suteiks naują prasmę aplinkai draugiškiems modeliams.
Iš arčiau susipažinti su vienu įspūdingiausių „Maserati“ modeliu bus galima spalio 21-22 dienomis, „Maserati” atstovybėje Vilniuje.