„Maserati“ pagerino „Levante“ – visureigis turi galingiausią motorą ir pagreitėja iki 300 km/val.

Tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje, vykstančioje kovo pabaigoje–balandžio pradžioje, daugybė lankytojų buriasi prie „Maserati“ ekspozicijos. Čia yra į ką pažiūrėti: prabangių ir sportiškų automobilių gamintojas iš Italijos pristato pirmąjį savo visureigį su V8 varikliu. Tai – stulbinančius techninius duomenis demonstruojantis „Levante Trofeo“, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėjantis per 3,9 sek. ir pasiekiantis didžiausią 300 km/val. greitį.

„Levante“ kūrę inžinieriai žinojo, kad visureigio pakaba gali susitvarkyti su kur kas didesne galia ir dabar tai įrodo pačiu geriausiu būdu – sukurdami vieną greičiausių SUV pasaulyje. Išskirtinė prabanga ir stilius čia dera su didžiule variklio generuojama sprogstamąja jėga, erdvų visureigį nukeliančia į greičiausių automobilių pasaulyje kompaniją“ – sako „Maserati“ pardavimų vadovas Kęstutis Vaitkevičius.

 

Elegantiški patobulinimai

Kuriant „Trofeo“ modifikaciją, automobilio išorė buvo patobulinta labai nežymiai: smulkios detalės ant priekinio, galinio buferių bei oro paėmimo angų skirtos tam, kad dar labiau išryškintų sportišką SUV charakterį. Modeliui montuojami 22 colių skersmens „Orione“ ratlankiai, kuriuos galima pasirinkti matinės arba blizgios spalvų. Tai – didžiausi kada ant „Maserati“ automobilio montuoti ratlankiai.

„Levante Trofeo“ įdiegti „Full Matrix LED“ žibintai, išmetimo sistemos antgaliai nudažyti tamsiai, priekinės radiatoriaus aušinimo grotelės – juodos, durų rankenėlės – kėbulo spalvos, o stabdžių apkabas galima rinktis iš raudonos, mėlynos, juodos, sidabrinės bei geltonos. „Trofeo“ logotipas taip pat nepamirštas – jis stilingai įkurdintas ant C statramsčio.

 

Atsispindi ir interjere

Interjero dizaineriai rado būdus, kaip elegantiškai pabrėžti „Trofeo“ išskirtinumą. Sportinių sėdynių medžiaga – natūrali „Pieno Fiore“ oda, pasirinktinai komplektuojama juodos, raudonos arba rusvos spalvos. Siūlių spalva – visada kitokia nei odos, o ant galvos atramų stilingai išsiuvinėtas „Trofeo“ logotipas. Visureigio prietaisų skydelis bei pavarų perjungimo svirtelės padengti anglies pluoštu, o kilimėliuose įsiūtas metalinis „Trofeo“ logotipas. Jis randamas ir multimedijos meniu, stilizuotame specialiai šiam modeliui. Standartinėje „Levante“ komplektacijoje taip pat yra 1 280 vatų galios, 17 garsiakalbių „Bowers & Wilkins“ erdvinio sistema, užtikrinanti aukščiausią automobilyje įmanomą garso kokybę.

 

 

Galingiausias variklis

„Levante Trofeo“ turi vieną galingiausių variklių, kada nors sumontuotų į „Maserati“ automobilį. Tai „Ferrari“ gamykloje rankomis surinktas 3,8 l „Twin Turbo“ V8 variklis, pasiekiantis 590 AG jėgą (prie 6 250 aps./min.) bei 730 Nm sukimo momentą (prie 2 250 aps./min.). Šio variklio efektyvumas – iš vieno litro darbinio tūrio išgautos net 156 arklio galios – yra geriausias kada nors pasiektas „Maserati“ rezultatas. Tai apskritai vienas geriausių rezultatų visoje sportiškų automobilių rinkoje.

„Maserati Levante Trofeo“ giriamas už galios ir masės santykį – vienai arklio galiai tenka 3,6 kilogramo. Toks sportiniuose automobiliuose pasiekiamas parametras leidžia kiek daugiau nei 2 tonas sveriančiam visureigiui pasiekti maksimalų 300 km/val. greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,9 sek.

 

Kontroliuojama galia

Galia – ne vienintelis „Levante Trofeo“ išskirtinumas. Visureigio svorio balansas beveik idealus – 51:49, o žemas svorio centras su moderniais sprendimais pakaboje užtikrina geras valdymo savybes bei stabilumą važiuojant. Siekiant pabrėžti atletišką „Maserati“ SUV charakterį, prie kituose „Levante“ modeliuose esančių „Normal“, I.C.E., „Sport“ ir „Off Road“ važiavimo režimų naujajame „Trofeo“ pridėtas „Corsa“. Jis variklio reakciją padaro staigesne, atveria specialius vožtuvus išmetimo sistemoje, pagreitina pavarų perjungimą, sužemina pakabą, padaro ją sportiškesne bei optimizuoja „Q4 Intelligent All-Wheel Drive“ darbą. „Corsa“ režime yra ir staigaus pajudėjimo iš vietos „Launch Control“ funkcija. Pirmą kartą „Levante“ panaudota „Maserati Integrated Vehicle Control“ (IVC) sistema, užtikrinanti automobilio stabilumą vietoje „vairuotojo klaidų taisymo“, kaip tai daro elektroninė stabilumo sistema (ESP).

Naujienos

    Periodinis aptarnavimas
    Variklio ir elektros sitemų diagnostika
    Ratų keitimas, montavimas
    Važiuoklės patikra
    Draudiminis įvykis, kėbulo remontas
    Automobilio patikra prieš pirkimą
    Jūsų pastabos arba trumpas darbų aprašymas
    Automobilio modelis
    Valstybinis numeris
    Norėčiau, kad paimtumėte/grąžintumėte automobilį. Daugiau apie pasiūlymą
    Vardas Pavardė
    El. pašto adresas
    Telefonas

      Automobilis
      Vardas Pavardė
      El. pašto adresas
      Telefono numeris
      Miestas
      Kokį automobilį vairuojate?