Papasakojo, kodėl „Maserati“ gamina ne „premium“, o „luxury“ tipo automobilius

Pamatę gatvėse prabangų, galingą ar išskirtinį modelį, dažnas juos laiko to paties segmento automobiliu. Nedidelė klaida, nes kartais ryškaus skirtumo tarp „premium“ ir „luxury“ modeliu nėra, tačiau visa patirtis ir automobiliai skiriasi svarbiose detalėse. Kaip pabrėžia „Maserati Vilnius“ pardavimų vadovas Karolis Neimantas, pirmasis skirtumas – „luxury“ segmento modelių grožis ir salonas dažnu atveju yra kuriamas rankomis, laikantis ilgamečių gamintojo tradicijų.

„Tiksliausias palyginimas čia būtų su vyriškais kostiumais. Yra parduotuvių, kur pasakai savo dydį, pasimatuoji iš daugelio variantų ir nusiperki. Tačiau jei užeičiau į atelje saloną, kuriame kostiumus priderina pagal kiekvieną individualiai, įliemenuoja švarką, patrumpina kelnes ir panašiai, išsirinkčiau kostiumą, kuris gultų ant kūno tobulai. „Luxury“ segmento gamintojai labai panašiai žiūri į savo klientus, nes jie automobilio išorę ir vidų gali rinktis pagal save iš daugelio variantų“, – svarsto K. Neimantas.

Automobilis pagal asmenybę

Jis pabrėžia, kad šiuo metu Lietuvoje greičiausiai nėra identiškų „Maserati“ modelių, mat klientai renkasi iš plačios kėbulo spalvų paletės, daug odinių salonų pasirinkimų, apdailą čia galima rinktis nuo natūralaus medžio iki sportiško anglies pluošto ir net nueinama iki tokių smulkmenų, kaip siuvinėjimo raštas bei jo spalvos.

„Mūsų klientai turi daug pasirinkimų ir gali automobilį pritaikyti prie savo asmenybės, todėl natūralu, kad gatvėje identiškų modelių nepamatysi. Tačiau yra būdas kaip susikurti absoliučiai vienetinį modelį, kuris stipriai išsiskirs iš minios, o jo dizainas priklausys tik nuo savininko vaizduotės galimybių“, – pasakoja K. Neimantas.

Įprastai „luxury“ segmento gamintojai turi atskirus dizaino padalinius, kurie užsiima individualiu dizainu. „Maserati“ šią rolę atlieka „Fuoriserie“, kur klientai gali rinktis papildomas spalvas, grafinius elementus ant kėbulo, siuvinėjimą salone ir daug kitų dalykų, kurių nebūtų įprastuose modeliuose. Pavyzdžiui, „Fuoriserie“ padalinys sukūrė specialią „Grecale“ versiją, įkvėptą kelionių į Marsą arba „Ghibli“ versiją su šlifuoto metalo imitacija ir dviem raudonom linijom per vidurį, dėl kurių automobilis atrodo kaip lenktyninis modelis iš tarpukario.

Galia be kompromisų

Antras ir dažnai plika akimi nematomas „luxury“ segmento automobilių bruožas – galia. „Maserati“ kelis dešimtmečius garsėja kaip gamintojas, kuris vienas pirmųjų pradėjo montuoti galingus ir lenktynėse užgrūdintus variklius į prabangius automobilius. Taip atsitiko su limuzinu „Quottroporte“ arba „GranTurismo“, kupe, kuris vienas pirmųjų pasaulyje pradėjo GT automobilių erą.

„Maserati“ istorija neįsivaizduojama be galingų variklių ir aistros greičiui. Pavyzdžiu galima imti vieną naujausių modelių „Grecale“. Stilingas ir malonus miesto SUV, tačiau jau vien standartinėje komplektacijoje jo galia prasideda nuo 300 AG. Greitai turėsime ir elektrinę jo versiją, kuri turi 500 AG ir gali važiuoti 200 km/val., kas yra ne taip dažnai sutinkama elektromobilių segmente“, – sako K. Neimantas.

Tuo tarpu galingiausi „Maserati“ modeliai kaip supersportinis MC20 ar „GranTurismo“ yra komplektuojami su „Nettuno“ V6 varikliu. Jis ypatingas tuo, kad turi dvigubą uždegimo kamerą su dviem žvakėm ir purkštukais kiekviename cilindre. Taip variklis turi žymiai daugiau galios aukštuose sūkiuose, o važiuojant ramiai pasižymi geromis degalų sąnaudomis. Svarbiausia tai, kad iki šiol tokia variklio technologija buvo naudojama tik „Formulės 1“ boliduose.

Laikui nepavaldus grožis

Galiausiai „luxury“ segmento automobilių gamintojai pasižymi spalvinga istorija, kuri dažnai atsispindi ir automobilio dizaine. „Maserati“ modeliai bendrame sraute išsiskiria savo drąsiomis linijomis, didelėmis grotelėmis ir elegantiškomis proporcijomis. Tačiau šių automobilių grožis slypi mažose detalėse.

„Kalbant apie „Maserati“ automobilių dizainą, visada kviečiu žmones atkreipti dėmesį į trigubas stilizuotas groteles ant automobilio sparnų. 1947 metais „Maserati“ pristatė vieną ikoniškiausių savo modelių „A6 1500 Pinin Farina“, ant kurio sparnų buvo panašios angos galingo variklio aušinimui. Kelių dešimtmečių senumo dizaino idėja, kurią galime pamatyti ir šiandieniniuose modeliuose, todėl užtenka vien tik šito vaizdo, kad suprastum, jog žiūri į „Maserati“.

Taip pat „Maserati“ modeliai turi tradiciją ant galinio statramsčio dėti trišakį logotipą, kuris retai sutinkamas kituose automobiliuose ir prideda elegancijos. Ir tai tik keletas dalykų, kurie „Maserati“ paverčia tikru „luxury“ segmento automobiliu. Norėdami sužinoti daugiau apie gamintojo istoriją ir dabartinius modelius galite užsukę į „Maserati“ namus Vilniuje.

Naujienos

    Periodinis aptarnavimas
    Variklio ir elektros sitemų diagnostika
    Ratų keitimas, montavimas
    Važiuoklės patikra
    Draudiminis įvykis, kėbulo remontas
    Automobilio patikra prieš pirkimą
    Jūsų pastabos arba trumpas darbų aprašymas
    Automobilio modelis
    Valstybinis numeris
    Norėčiau, kad paimtumėte/grąžintumėte automobilį. Daugiau apie pasiūlymą
    Vardas Pavardė
    El. pašto adresas
    Telefonas

      Automobilis
      Vardas Pavardė
      El. pašto adresas
      Telefono numeris
      Miestas
      Kokį automobilį vairuojate?