„Maserati MC20 Cielo“ – tik kabrioletas? Pagalvokite iš naujo

Praėjus metams po supersportinio MC20 pristatymo, „Maserati“ išleido „MC20 Cielo“ kabrioletą. Tačiau sakyti, kad jie skiriasi tik kėbulo konstrukcija – didelis nuvertinimas. Kaip ir visuose „Maserati“ modeliuose, viskas čia slypi svarbiose detalėse.

Pradėkime nuo pačios MC20 kūrimo pradžios, kai „Maserati“ inžinieriai pradėjo nuo švaraus lapo. Konstruodami supersportinį modelį, jie galvojo šiek tiek plačiau ir sukūrė anglies pluošto monokoką, kuris leidžia tuo pačiu pagrindu gaminti kupe, kabrioletą ir elektrinę modelio versiją.

Naujas etalonas

Įprastai kabrioletai būna gerokai sunkesni už kupe modelius, nes reikia papildomai sutvirtinti dugną ir kitas kėbulo dalis, kad automobilis neprarastų standumo. Tvirta anglies pluošto monokoko konstrukcija užtikrina, kad „MC20 Cielo“ modelis būtų pakankamai tvirtas net be stogo. Už MC20 kupe modelį jis sunkesnis tik 65 kg, todėl kelyje, šis „Maserati“ karbioletas savo tiksliu vairavimu nesiskiria nuo kupe modelio.

Kaip pasakoja „Maserati“ namų Vilniuje pardavimų vadovas Karolis Neimantas, absoliučiai nauja automobilio platforma leido „MC20 Cielo“ į sportinių kabrioletų rinką įnešti dar nematytų naujovių.

„Dažniausiai šiame segmente sutinkamas sprendimas – tekstilinis arba plieninis stogas. Tuo tarpu „MC20 Cielo“ turi stiklinį stogą, kuris savo plotu yra didžiausias šiame segmente. Nepaisant šio fakto, tai yra pirmasis modelis savo klasėje, kurio sulankstomas stogas neužima papildomos bagažo erdvės“, – sako K. Neimantas.

Dangus vienu prisilietimu

Didžiausią savo žavesį kabrioletai praranda tą pačią akimirką, kai užsidaro stogas. Bet tik ne tada, kai sėdite „Maserati MC20 Cielo“ salone. Net važiuojant uždarytu stogu ir mėgaujantis tyla salone, bus galima jaustis erdviau ir matyti dangų virš galvos.

Negana to, panoraminis šio modelio stogas turi elektrochromatinę funkciją, kuri yra dar viena naujiena šiame segmente. Stoge sumontuotas elektrochromatinis stiklas gali būti skaidrus arba temdytas vienu prisilietimu centriniame ekrane.

Pavyzdžiui, jei saulė bus per intensyvi ar norėsis privatumo, stogas akimirksniu taps nepermatomu. Keleiviai tai gali palaikyti magija, bet tai tik vienas iš ryškiausių „Maserati MC20 Cielo“ supersportinio automobilio elementų.

Maži, bet svarbūs pasikeitimai

Taip pat „Maserati MC20 Cielo“ salone yra keletas svarbių pasikeitimų, kurių iki šiol nebuvo kupe modelyje. Pirmiausiai tai naujas važiavimo ir pakabos režimų pasirinkimo ratukas. Skirtingai nei MC20, čia jis turi ir mažą ekraną, todėl vairuotojas aiškiau galės matyti nustatymus net ir šviečiant saulei bei su nuleistu stogu. Tuo pačiu toks sprendimas centrinei konsolei suteikia daugiau modernumo.

Jei įsėstumėte į „MC20 Cielo“ užrištomis akimis, vis tiek pastebėtumėte vieną skirtumą. Jau standartinėje kabrioleto komplektacijoje yra „Alcantara“ aptrauktas vairas, kuris šiek tiek storesnis nei MC20 modelyje. Norint suprasti, kiek tai prisideda prie vairavimo pagerinimo, užtenka žinoti vieną faktą – šio vairo kūrime dalyvavo „Maserati“ vairuotojas bandytojas ir buvęs pasaulio žiedinių lenktynių čempionas Andrea Bertolini.

Geriausiai skambantis „Nettuno“

Didžiausias „MC20 Cielo“ ir kupe modelių panašumas – 3 litrų ir 630 AG „Nettuno“ variklis. Tai yra pirmas toks serijinis variklis pasaulyje, kuriame sumontuota dviguba uždegimo kamera kiekviename cilindre. Tokia technologija kol kas buvo naudojama tik Formulės-1 boliduose.

Tačiau net ir šiuo aspektu, „MC20 Cielo“ bus šiek tiek pranašesnis nei kupe modelis. Nuleidžiamas stogas leis išgirsti kiekvieną gracingą variklio natą, nes jis sumontuotas teisiai vairuotojui už nugaros.

1 iš 60

„Maserati MC20 Cielo“ premjeros metu gamintojas pristatė ribotą pirmųjų modelių seriją – „PrimaSerie Launch Edition“. Pasak K. Neimanto, tai ypatingi modeliai, kurie labai tiksliai atspindi „MC20 Cielo“ filosofiją mėgautis gyvenimu gamtoje ir po mėlynu dangumi.

„Tokių automobilių pasaulyje bus tik 60 ir labai džiaugiuosi, kad vienas iš jų papuoš Lietuvos kelius. Pirmiausiai jie akį patraukia savo „Acquamarina“ žydros spalvos kėbulu, kuris skirtingame apšvietime įgauna vis kitą atspalvį“, – atskleidžia jis.

Šis dizainas pratęsiamas ir salone, kur ledo mėlynumo siuvinėjimas atspinti kėbulo spalvą. Tuo tarpu šviesios „Alcantara“ apdailos pabrėžia „MC20 Cielo“ erdvės ir lengvumo pojūtį. Apie modelio išskirtinumą čia praneša išsiuvinėti „PrimaSerie“ ženklai ant galvos atlošų ir panelės.

Taip pat šis ženklas buvo lazeriu išgraviruotas ant balto aukso spalvos ratų, kurie yra komplektuojami tik su šiuo modelių. Ratų spalvą atkartoja ir ant kėbulo esantys „Maserati“ bei „MC20“ ženkleliai, kurie įprastuose modeliuose būna chromuoti.

 

Naujienos

    Periodinis aptarnavimas
    Variklio ir elektros sitemų diagnostika
    Ratų keitimas, montavimas
    Važiuoklės patikra
    Draudiminis įvykis, kėbulo remontas
    Automobilio patikra prieš pirkimą
    Jūsų pastabos arba trumpas darbų aprašymas
    Automobilio modelis
    Valstybinis numeris
    Norėčiau, kad paimtumėte/grąžintumėte automobilį. Daugiau apie pasiūlymą
    Vardas Pavardė
    El. pašto adresas
    Telefonas

      Automobilis
      Vardas Pavardė
      El. pašto adresas
      Telefono numeris
      Miestas
      Kokį automobilį vairuojate?