Itališkos prabangos namai savo klientams ir automobilių entuziastams pristato pirmąją integruotą narystės programą, siūlančią prieigą prie išskirtinio turinio, produktų pristatymų ir prabangių potyrių.
„Maserati“ su džiaugsmu pristatyto pirmąją prekės ženklo narystės programą „Tridente“. Ji suteiks „Maserati“ gerbėjams, klientams ir kolekcinių garažų savininkams prieigą prie išskirtinio turinio, kuruotų kelionių aprašymų, naujų produktų ir kolekcijų pristatymų bei suasmenintų renginių arba patirčių, kurias įkvėpė unikali ir moderni itališka prabanga.
Kaip pirmoji integruota „Maserati“ lojalumo iniciatyva, „Tridente“ apjungia penkis pagrindinius dalykus: įdomias istorijas, išskirtinius „Maserati“ produktus, kultūrinius renginius, ypatingus išvažiavimus ir tarptautinius renginius. „Tridente“ programėlėje, susijungia turtinga „Maserati“ istorija ir modernių technologijų intuityvumas. Vienintelis reikalavimas norint patekti į klubą – būti aistringam šio itališko prekės ženklo mylėtojui.
„Maserati Tridente“ turi tris narystės lygius, simbolizuojančius skirtingą lojalumą prekės ženklui. „Blu“ lygis skirtas visiems „Maserati“ gerbėjams ir automobilių entuziastams. „Maserati“ klientai, įskaitant „GranTurismo“, „MC20“ arba „MC20 Cielo“ turėtojai, gali prisijungti prie „Platinum“ lygmens. Tuo tarpu „Diamond“ narystės lygmuo ypatingas tuo, kad yra pasiekiamas tik riboto leidimo supersportinio automobilio „Project24“ arba lenktyninio GT2 automobilio savininkams.
„Maserati Tridente Blu“ nariai turi prieigą prie išskirtinio programėlės redakcinio turinio ir specialių gamintojo aksesuarų kolekcijų apžvalgų. „Platinum“ nariai gali leistis į privačias ekskursijas po Modenos gamyklą, gauti suasmenintus autentiškus aksesuarus, pakvietimus į vietinę kultūrinę patirtį, kuruojamas keliones po svarbiausius pasaulio objektus bei vaizdingus maršrutus ir ankstyvą prieigą prie riboto leidimo automobilių. Kalbant apie „Diamond“ narius, „Maserati“ čia siūlo išskirtines ir prabangias patirtis. Pavyzdžiui, privačią „Fuoriserie“ konsultaciją su dizaino vadovu Klausu Busse, kuriant savo itališką sportinį automobilį. Taip pat jie galės pavairuoti klasikinius „Maserati“ automobilius ir gauti pakvietimus į pasaulinio lygio sporto ir lenktynių renginius, tokius kaip „Formulės E“ lenktynes arba Monterėjaus automobilių savaitė.
Pasak „Maserati“ generalinio direktoriaus Davide’o Grasso, šiandien prabanga tampa ne tik fiziniu dalyku, bet ir ypatingomis patirtimis.
„Todėl „Maserati“ vaidmuo yra ne vien gaminti nepriekaištingos kokybės automobilius. Pasitelkdami savo aistrą ir kūrybiškumą, klientams kuriame tokias patirtis, kurios leistų jiems pajausti mūsų itališką tradiciją, atsiradusią iš galios, inovacijų ir dizaino. „Tridente“ narystės programa leidžia užmegzti stiprų ryšį tarp „Maserati“ ir mūsų aistringų gerbėjų bei ištikimų klientų. Specialiai jiems kursime ypatingas patirtis, kurias bus galima pasiekti tik per mūsų „Maserati Tridente“ programėlę.
Kol kas „Maserati Tridente“ programėlė prieinama Italijos, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Šveicarijos, Austrijos, Prancūzijos, Belgijos, Nyderlandų, Jungtinių Arabų Emyratų, JAV, Japonijos ir Pietų Korėjos „App Store“ bei „Google Play Store“ platformose. Po debiuto Italijos ir Kinijos rinkose „Tridente“ narystės programa antrąjį 2023 m. pusmetį išsiplės į Šiaurės Ameriką, o nuo 2024 m. bus pristatyta likusioje Europoje ir Azijoje.