„Maserati MSG Racing“ komanda po nesėkmės pirmose lenktynėse ūpo nepraranda

„Maserati MSG Racing“ pradėjo naują erą „Formulės E“ lenktynėse ir startavo Meksike esančioje „Hermanos Rodriguez“ trasoje. Savaitgalio metu komanda per plauką nepateko į greičiausiųjų dešimtuką, tačiau į sezoną deda dideles viltis.

Tai buvo debiutinės lenktynės su trečiosios kartos bolidais, todėl komandos vairuotojai Edoardo Mortara ir Maximilianas Guntheris pasisėmė neįkainojamos patirties. Nedaug trūko, kad po įtemptos kvalifikacijos sesijos abu vairuotojai patektų į dvikovų etapą. Lenktynes jie pradėjo iš 16-tos ir 17-tos pozicijų.

Kvalifikacija kovoti nesutrukdė

Užsidegus žaliai šviesai ir pradėjus pirmąsias šio sezono „Formulės E“ lenktynes, jau pirmame rate E. Mortara pakilo iki 15-tos pozicijos, kai aplenkė „McLaren“ komandos vairuotoją Rene Rastą. Tiesa, lenktynės buvo greitai sustabdytos, nes po Robino Frijnso avarijos trasoje pasirodė saugos automobilis.

Penktame rate lenktynės buvo pratęstos, tačiau tik vienam ratui. „Jaguar“ komandos pilotas Samas Birdas dėl techninio gedimo sustojo trasoje, o žalia šviesa buvo uždegta tik devintajame rate.
Po iš naujo duoto starto „Maserati MSG Racing“ pilotai aplenkė baudą gavusį Daną Ticktumą. M. Guntheris taip pat vėliau aplenkė R. Rastą, kuris pasinaudojo „Attack Mode“ režimu.

Nepasiektas finišas

Tiesa, aštuonioliktame rate nuslydo priekinė E. Mortaros bolido ašis ir jis po suktuko patyrė avariją. Lenktynininkas turėjo pasitraukti iš kovos, o M. Guntheris liko vienintelis komandos žaidėjas likusioje lenktynių dalyje.

Kaip po lenktynių pasakojo E. Mortarą, visą savaitgalį buvo sunku rasti tinkamiausią padangų slėgį šiai trasai, todėl lenktyniavimas pareikalavo labai daug pastangų.

„Šis savaitgalis nebuvo geriausias. Po pademonstruoto tempo Valencijoje buvo sunku rasti ritmą šioje trasoje. Iki pat avarijos pavyko gerai lenktyniauti ir atrodė, kad esame geroje pozicijoje tiek tempo, tiek energijos prasme. Buvo šiek tiek sunku rasti optimalų padangų slėgį, todėl nuslydusi priekinė ašis privertė išlėkti iš trasos pirmame posūkyje. Iš esmės yra keletas teigiamų dalykų, bet analizuosime duomenis atidžiau, kad suprastume, kas ir kaip įvyko bei būtume pasiruošę lenktynėms Diriyah trasoje“, – pasakojo lenktynininkas.

Solo pasirodymas

Tuo tarpu be komandos draugo trasoje likęs M. Guntheris rankų nenuleido ir stengėsi komandai iškovoti taškų. Vėlai aktyvavęs „Attack Mode“ režimą, vokietis ir paskutiniuose ratuose pagreitėjo. Galiausiai jis aplenkė „DS Penske“ komandos pilotą Jean-Eric Vergne’ą ir finišavo 11-oje pozicijoje.

„Mums kaip komandai šis savaitgalis buvo labai sunkus. Dėl aukštai esančios trasos buvo ganėtinai sunku rasti optimaliausią padangų slėgį, o tai pasijautė kvalifikacijoje. Startavome iš galo, tačiau tempas lenktynių metu buvo žymiai geresnis, o mūsų pasirinkta efektyvumo strategija –konkurencinga. Sugebėjau pakilti keletą pozicijų, bet šiek tiek pritrūko iki TOP 10. Per šį savaitgalį surinkome daug duomenų, todėl dabar turime dirbti ties jais, orientuotis į progresą ir grįžti į Rijadą greitesniais“, – po finišo kalbėjo „Maserati MSG Racing“ komandos pilotas.

Kitos „Formulės E“ lenktynės vyks sausio 27-28 dienomis Saudo Arabijos sostinėje Rijade, UNESCO saugojamoje Diriyah vietovėje.

Naujienos

    Periodinis aptarnavimas

    Variklio ir elektros sitemų diagnostika

    Ratų keitimas, montavimas

    Važiuoklės patikra

    Draudiminis įvykis, kėbulo remontas

    Automobilio patikra prieš pirkimą

    Jūsų pastabos arba trumpas darbų aprašymas

    Automobilio modelis

    Valstybinis numeris

    Norėčiau, kad paimtumėte/grąžintumėte automobilį.Daugiau apie pasiūlymą

    Vardas Pavardė

    Pasirinkite miestą

    El. pašto adresas

    Telefonas

      Automobilis

      Vardas Pavardė

      El. pašto adresas

      Telefono numeris

      Miestas

      Kokį automobilį vairuojate?