Pernai „Maserati“ Lietuvoje pristatė savo sportiškiausią modelį MC20, o dabar gamintojas atskleidžia egzotišką jo versiją – „MC20 Cielo“. Jie panašūs tarsi dvyniai, tačiau skirsis savo charakteriais. Tuo tarpu didžiausia „MC20 Cielo“ naujovė – išmanusis stogas.
„Maserati“ pasakoja, kad „MC20 Cielo“ nebus įprastas „spyder“ – dviejų vietų, su varikliu per vidurį ir be stogo – automobilis. Vairuotojai su juo galės nusikelti į visiškai naują dimensiją, nes galės džiaugtis atviru dangumi ir tais pačiais dinamikos privalumais kaip standartiniame MC20 modelyje.
Neabejotinai labiausiai prie tokio laisvės pojūčio labiausiai prisidės išmanusis „Maserati MC20 Cielo“ stogas. Pirmiausiai jis nusileis vienu klavišo paspaudimu ir grakščiai pasislėps automobilio gale. Užteks 12 sekundžių, kad lubas virš vairuotojo galvos pakeistų dangaus žydrynė arba žvaigždynai. Tačiau tai dar ne viskas.
Panoraminis „Maserati MC20 Cielo“ stogas turi elektrochromatinę funkciją. Tai reiškia, kad vairuotojas galės rinktis, ar stogas turi būti peršviečiamas ar ne. Todėl net važiuojant uždarytu stogu ir mėgaujantis tyla salone, bus galima jaustis erdviau ir matyti dangų sau virš galvos. Stiklo permatomumas pasikeis akimirksniu, nepaisant to, kokia temperatūra už lango. Keleiviai tai gali palaikyti magija, bet tai tik vienas iš ryškiausių „Maserati MC20 Cielo“ supersportinio automobilio elementų.
„Maserati MC20 Cielo“ akį patrauks ne tik ypatinga ir vėjo tunelyje sukurta forma, bet ir išskirtine spalva. Pirmieji modeliai pristatomi su „Acquamarina“ žydros spalvos kėbulu, kuris, pasak gamintojo, simbolizuoja laisvę keliauti ir džiaugtis laiko leidimu lauke. Tai tik viena iš unikalių spalvų, kurias klientai galės rinktis iš specialaus „Maserati“ individualumo paketo „Fuoriserie“.
Ieškantys dar daugiau individualumo turėtų paskubėti, nes pirmieji ir „PrimaSerie Launch Edition“ ženklu pažymėti modeliai turės būtent tokią spalvą. Tuo tarpu salone vyraus ledo mėlynumo spalvos, kurioms kontrastą kurs specialios auksinės detalės.
Tai, kad kiekviena „Maserati MC20 Cielo“ forma turi savo aerodinaminę funkciją ir tuo pačiu prikausto praeivių žvilgsnius – nėra naujiena. Naujasis modelis perėmė visas geriausias MC20 kupe modelio savybes, o kai kurioms suteikė naują prasmę.
Pavyzdžiui į viršų atsidarančios durys „spyder“ tipo kėbule saloną paverčia visiškai atvira erdve. Įlipimas į tokį automobilį yra itin lengvas, ypač, kai stogas atidarytas. Todėl „Maserati MC20 Cielo“ išskirtinai atrodo tiek važiuodamas, tiek stovėdamas ir demonstruodamas savo atviras supersportinio automobilio formas.
Naujasis „Maserati“ inžinierių kūrinys – 3 litrų V6 su 630 AG – „Nettuno“ variklis čia skambės ypatingai dėl vienos paprastos priežasties – nuleidžiamo stogo. „Maserati MC20 Cielo“ leis išgirsti kiekvieną gracingą variklio natą, nes variklis sumontuotas teisiai vairuotojui už nugaros. Tai yra pirmas toks serijinis variklis pasaulyje, kuriame sumontuota dviguba uždegimo kamera kiekviename cilindre. Tokią technologiją kol kas naudojama tik automobilių sporto Olimpe – „Formulės-1“ lenktynėse.
Tiesa, tai dar ne visos naujienos gero garso gurmanams. „Maserati MC20 Cielo“ gali būti komplektuojamas su aukščiausios kokybės garso sistema „Sonus faber“. Ji buvo specialiai akustiškai pritaikyta būtent šiam modeliui, todėl 12 garsiakalbių užtikrins sodrų ir itin natūralų garsą.
Taip pat „Maserati MC20 Cielo“ bus montuojamos aktyvaus saugumo sistemos, atstumo jutikliai, galinio vaizdo kamera, aklosios zonos stebėjimo sistema ir kitos. Tuo tarpu nuo įprasto MC20 šis modelis skirsis tuo, kad turės automatinio stabdymo funkciją, kelio ženklų atpažinimo sistemą ir 360° vaizdą rodančia kamera.