„Maserati“ grįžta į trasą debiutui 9-ajame „ABB FIA Formula E“ pasaulio čempionato sezone kartu su „ROKiT Venturi Racing“ komanda.
„Maserati“ ir „ROKiT Venturi Racing“ pasirinko Romos didžiojo e-prizo lenktynes pranešimui apie ilgametę partnerystę, kurią jungia kovotojų dvasia ir besitęsiantis alkis stebinančioms inovacijoms.
„Sugrįžimas į automobilių sportą „Formula E“ lenktynėse buvo natūralus pasirinkimas „Maserati“. Mus veža aistra lenktynėms ir inovacijos. Ir mes džiaugiamės galėdami dalintis šiuo nuotykiu kartu su partneriu, kuris laikosi tokių pačių vertybių kaip ir mes, bei taip pat žiūri į ateitį. Su „ROKiT Venturi Racing“ komanda mes dalinamės tokiu pačiu ryžtu ir noru varžytis bei laimėti viso pasaulio trasose,“ – sakė „Maserati“ vykdantysis direktorius Davide Grasso.
„Maserati“ yra pirmasis italų gamintojas, kuris dalyvaus „Formula-E“ čempionate ir iš karto stos prie starto linijos su naujausiu 3-ios kartos automobiliu. Greičiausiu, lengviausiu ir galingiausiu „Formula-E“ modeliu istorijoje, kuris pasižymi daugybe inovacijų tiek dizaino, tiek gamybos, tiek technologijų srityse.
Prieš Romos E-Prix „ROKiT Venturi Racing“ pirmauja dviejuose Pasaulio Čempionatuose: komandinėje ir vairuotojų įskaitose. Paskutinis sezonas komandai buvo pats sėkmingiausias: iškovotos dvi pergalės, penki podiumai ir vice-čempiono titulas Šveicarijos Italui Edoardo Mortara.
„Partnerystė su „Maserati“, kai žengiame į trečiąją kartą „ABB Formula E‘ serijoje, yra puiki žinia komandai, „Maserati“ ir „Formula E“. Tai yra puikios žinios ir automobilių sporto fanams, kurie taps ikoniškos markės grįžimo į aukščiausio lygio lenktynes liudininkais. Tai ne tik įlieja stiprius pamatus mūsų ilgalaikei ateičiai „Formula E“ varžybose, bet ir keičia tarptautinę jaudinančią sporto istoriją, kai tokie prestižiniai prekių ženklai grįžta prie savo ištakų prisijungdami prie progresyviausios ir greičiausiai augančios lenktynių serijos,“ sakė „ROKiT Venturi Racing“ vadovas Scott Swid.
Susijungimas su „Maserati“ žymi naujos eros startą ir rodo geriausią įmanomą tęsinį komandai, turinčiai sėkmingą partnerystę su „Mercedes“. Tai, kad mumis tiki į sportą grįžtanti viena labiausiai lenktynėse atpažįstamų markių, rodo mūsų sėkmę paskutiniuose sezonuose, kuriuose mes įtvirtinome save kaip komerciškai pagrįstą, lenktynes laiminčią komandą, kuri gali būti rimtu pretendentu į čempionų titulą. Su šiuo įsipareigojimu dabar komanda yra fantastiškoje pozicijoje varžytis kitos kartos „Formula E“ varžybose, kurios prasidės 2023-iaisiais,“ – pridėjo komandos vykdančioji direktorė Susie Volff.
„Maserati“ lenktynėse debiutavo prieš 96 metus. Pirmasis modelis, turėjęs trišakio logotipą priekyje buvo „Tipo 26“, kurį 1926-ųjų „Targa Florio“ lenktynėse pilotavo pats Alfieri Maserati, kuris iškovojo pergalę iki 1,5 litro darbo tūrio variklius turinčių automobilių klasėje. Praėjus beveik šimtmečiui nuo ikoniškos markės atsiradimo, jos sugrįžimą į automobilių sportą palaiko ir „Stellantis“ koncernas.
„Mes džiaugiamės „Maserati“ ir „ROKiT Venturi Racing“, vienos konkurencingiausių komandų čempionate partneryste „Formulėje E“. „Maserati“ galimybė remtis „Venturi“ patirtimi yra tikras turtas. Mes manome, kad „Maserati“ dizaino įgūdžiai ir „Venturi“ galimybės lenktynėse bei vairuotojų patirtis susijungs į labai efektyvų paketą. Mūsų bendras DNR ir aistra rezultatui sujungs komandą,“ – minėjo „Stellantis Motorsport“ vyresnisis viceprezidentas Jean-Marc Finot.