Lankstumas, naujovės ir personalizavimas. Tai yra pagrindinės kryptys, kuriomis vadovaujantis „Maserati Personal Service Lab“ kuria naujas paslaugas savo klientams.
„Maserati“ pristato naują „Extra10“ garantijos programą, kuria siekiama išplėsti tokių komponentų kaip variklio, pavarų dėžės, ir transmisijos garantiją, kol automobiliui sukaks 10 metų. Siūloma papildomai prie esamos programos pratęsti garantiją iki ketverių ar penkerių metų (žinoma kaip „Išplėstinė garantija“). Paslauga teikiama visame pasaulyje* visiems klientams, kuriems priklauso bet kuris „Maserati“ modelis**.
Ši nauja paslauga leidžia „Maserati“ savo klientams pasiūlyti naujoviškus sprendimus, kurie sukurs papildomą vertę bei suteiks unikalų šioje rinkoje lankstumą. „Maserati“ siekia, kad tai padės išsaugoti automobilio vertę bei užtikrins visišką ramybę mėgaujantis „Maserati“ galia ir vairavimo malonumu.
Apsilankykite bet kurioje „Maserati“ atstovybėje ir patikrinkite, ar jūsų automobilis įtrauktas į programą, ir gaukite visą informaciją, kaip pasinaudoti šiuo pasiūlymu. Pardavėjas taip pat daugiau papasakos apie visas papildomas paslaugas, kurios gali būti teikiamos pasirinkus „Extra10“ garantijos programą, įskaitant paėmimo ir grąžinimo į namus paslaugą, nemokamą automobilį ir kt.
„Maserati“, pasitelkdami savo galią, sujungia tradicijas ir inovacijas viename. „Maserati Personal Service Lab“ komanda kuria paslaugas, kurios orientuotos į kliento poreikius. Viskas tam, kad vairuotojas betarpiškai pajaustų „Maserati“ teikiamą emociją. Taip pat čia kuriamas įvairiapusiškas stilius, kuris atspindėtų kiekvieno kliento asmenybę. Jų tikslas – sukurti tokią vartotojo patirtį, kuri savo inovatyvumu pralenktų laiką.
* Nuo 2022 m. spalio 1 d. galioja JAV, Kanadoje ir Lotynų Amerikoje.
** Per devynerius metus ir šešis mėnesius nuo registracijos datos, be ridos apribojimo.