2023 metų prestižinių elektromobilių lenktynėse „Formulė E“ debiutuos „Maserati“. Tai bus pirmasis itališkas prekės ženklas, prisijungęs prie šių lenktynių. „Maserati MSG Racing“ komandoje lenktyniaus senbūvis Edoardo Mortara ir naujokas Maximilianas Guntheris.
Devintasis sezonas bus ypatingas tuo, kad lenktynių organizatoriai pristato jau trečiosios kartos elektrinius bolidus. Jie bus lengviausi, techniškai pažangiausi ir, be abejo, greičiausi visoje lenktynių serijoje. Pavyzdžiui, naujosios kartos modeliai demonstruos 350 kW galią ir galės pasiekti didžiausią 322 km/val. greitį. Kai „Formulė E“ debiutavo 2014 metais, šie rodikliai atitinkamai siekė 200 ir 225.
Iki šiol visi aštuoni „Formulės E“ sezonai buvo ypatingi tuo, kad komandos čia lentyniauja techniškai vienodais automobiliais, todėl rezultatas daugiausiai priklauso nuo vairuotojų meistriškumo. Stiprią konkurenciją šiose prestižinėse elektromobilių lenktynėse iliustruoja vienas ryškus faktas. Pernai įvyko 16 šios serijos lenktynių, o jose triumfavo 9 skirtingi vairuotojai.
E. Mortara po savo 2017 metų debiuto „Formulėje E“ užsitarnavo tapo vienu geriausių šios serijos lenktynininkų. Septintajame sezone šveicariškų i itališkų šaknų turintis pilotas tapo „Formulės E“ vicečempionu. Tuo tarpu aštuntajame sezone jis iškovojo trečią poziciją visame čempionate bei laimėjo 4 lenktynes.
Iš viso lenktynininko sąskaitoje 6 pergalės ir 13 podiumų, todėl „Maserati MSG Racing“ komanda tikisi, kad ir devintajame sezone jis nenustos stebinęs savo pergalėmis. Pasak E. Mortaros, nuo pat debiuto ketvirtajame sezone, komanda jam tapo antraisiais namais.
„Labai džiaugiuosi, kad devintąjį sezoną praleisiu su tokiais talentingais ir atsidavusiais žmonėmis. Pastarieji penki sezonai buvo geriausi mano lenktynininko karjeroje. Per tą laiką spėjau laimėti 6 lenktynes, 13 kartų lipau ant podiumo ir tapau pasaulio vicečempionu. Su nekantrumu laukiu lenktynių su trečiosios kartos bolidu, o man kaip turinčiam šveicariškų ir itališkų šaknų atstovauti „Maserati“ bus didelė garbė“, – savo įspūdžiais dalijasi lenktynininkas.
Tuo tarpu jauniausias „Formulės E“ lenktynių nugalėtojas M. Guntheris toliau demonstruoja savo potencialą ir per paskutinius keturis sezonus sukauptą patirtį. Vokietis prie elektromobilių lenktynių prisijungė penktajame sezone, o iki tol lenktyniavo „Formulės 2“ serijos lenktynėse. Įdomu tai, kad M. Guntheris jau tryliktose savo elektrinių bolidų lenktynėse šventė pergalę.
Būdamas vos 25-erių metų, M. Guntheris jau savo sąskaitoje turi 3 laimėtas lenktynes i šiuo metu yra laikomas vienu daugiausiai žadančių šio sporto talentų. Kaip pasakoja lenktynininkas, „Maserati MSG Racing“ komandos profesionalai yra verti užsitarnauto pasaulio vicečempionų vardo, tačiau tobulėjimas neturi sustoti.
„Labai didžiuojuosi galėdamas prisijungti prie „Maserati MSG Racing“ šeimos. Taip pat jaučiuosi ir dėl to, kad galėsiu lenktyniauti kartu su E. Mortara. Pirmąkart sutikau Edo dar 2016 metais ir žinau, kad lenktynėse mus vienija panašios vertybės. Abiems labai rūpi net ir mažiausios smulkmenos, o į priekį varo pergalių troškimas. Esame draugai tiek trasoje, tiek už jos ribų, todėl tikiu, kad bendromis pastangomis sukursime stiprią komandą. Jau dabar nekantrauju, kada prasidės ši svarbi kelionė“, – prognozuoja M. Guntheris.
„Maserati MSG Racing“ komanda buvo viena pirmųjų prisijungusių prie „Formulės E“ pasaulio čempionato. 2013 metų gruodį jie tapo pirmaisiais gamintojais prisijungusiais prie prestižinių elektrinių automobilių lenktynių. Nuo pat pirmojo lenktynių sezono 2014 metais „MSG Racing“ komanda buvo nuolat buvo prie lyderių, o 2021 metais kartu su Edoardo Mortara tapo pasaulio vicečempionais. Negana to, komanda tai pakartojo ir 2022 metų sezone.